Shopping Cart

Nasze zasady

POLITYKA ZWROTÓW

Nasza polisa obowiązuje przez 14 dni. Jeśli od otrzymania zamówienia upłynęło 14 dni, niestety nie możemy zaoferować zwrotu ani wymiany pieniędzy.

Aby móc dokonać zwrotu, produkt musi być nieużywany i znajdować się w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Muszą one również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

Inne przedmioty, których nie można zwrócić, to m.in:

* Karty podarunkowe

Aby dokonać zwrotu, należy przedstawić nam paragon lub dowód zakupu.

Nie należy zwracać zakupionego towaru do producenta.

W niektórych sytuacjach zwrot pieniędzy może być dokonany tylko częściowo: (jeśli dotyczy)

* Przedmioty, które nie są w oryginalnym stanie, są uszkodzone lub brakuje im części z przyczyn nie wynikających z naszej winy.

* Każdy przedmiot zwrócony po upływie 14 dni od daty dostawy.

Refundacje (jeśli dotyczy)

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego towaru wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania towaru. Poinformujemy Cię również o naszej decyzji dotyczącej zatwierdzenia lub odrzucenia wniosku o zwrot pieniędzy.

Jeśli prośba zostanie zatwierdzona, zwrot pieniędzy zostanie przetworzony i w ciągu określonej liczby dni zostanie automatycznie przelany na kartę kredytową lub oryginalną metodę płatności.

Spóźnione zwroty lub brak zwrotów (jeśli dotyczy).

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, sprawdź najpierw stan swojego konta bankowego.

Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, ponieważ może nastąpić opóźnienie, zanim zwrot zostanie oficjalnie wyświetlony.

Następnie skontaktuj się z bankiem. Często istnieje pewien okres czasu na rozpatrzenie wniosku, zanim zostanie pokazany zwrot pieniędzy.

Jeśli po wykonaniu wszystkich powyższych czynności nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem naklejki.wszechswiata@gmail.com.

Wyprzedane pozycje (jeśli dotyczy)

Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty o regularnej cenie. Przepraszamy, wyprzedane produkty nie podlegają zwrotowi.

Wymiana (jeśli dotyczy)

Wymiany dokonujemy tylko w przypadku, gdy produkt jest wadliwy lub uszkodzony. W takim przypadku, jeśli chcesz wymienić go na taki sam produkt, napisz do nas na adres naklejki.wszechswiata@gmail.com.

Prezenty

Jeśli zwracany produkt został oznaczony jako prezent w momencie zakupu i został wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt na prezent w wysokości wartości zwracanego produktu. Po otrzymaniu zwróconego towaru bon upominkowy zostanie wysłany do Ciebie pocztą.

Jeśli produkt nie został oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub jeśli osoba obdarowana wolała najpierw otrzymać produkt, aby później przekazać go Tobie, wyślemy zwrot pieniędzy do osoby obdarowanej, która będzie wiedziała, że zwróciłeś produkt.

Użytkownik jest odpowiedzialny za pokrycie kosztów przesyłki w celu zwrotu produktu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszty przesyłki zwrotnej zostaną odliczone od kwoty zwrotu.

W zależności od Twojego miejsca zamieszkania, otrzymanie wymienionego produktu może potrwać różnie długo.

Jeśli wysyłasz przedmiot o wartości przekraczającej 75 funtów, rozważ skorzystanie z usług firmy kurierskiej, w której można śledzić przesyłkę lub wykupić ubezpieczenie dostawy. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwracany przedmiot.

POLITYKA WYSYŁKOWA

Składając zamówienie przez Naklejki Wszechświata®, zgadzasz się na poniższe warunki. Są one podawane w celu zapewnienia, że obie strony są świadome i zgadzają się z niniejszą umową, aby chronić siebie nawzajem i określić oczekiwania wobec naszych usług.

1. ogólne

Zależnie od dostępności zapasów, staramy się utrzymywać ich dokładny poziom, ale może się zdarzyć, że od czasu do czasu wystąpią braki magazynowe, w związku z czym nie będziemy w stanie wypełnić wszystkich pozycji w momencie dokonywania zakupu. W takim przypadku skontaktujemy się z Tobą, aby wyjaśnić, czy wolisz poczekać na uzupełnienie zapasów produktu, którego nie ma w magazynie, czy też wolisz otrzymać kupon.


2. koszty wysyłki
 
Koszty wysyłki są obliczane w kasie na podstawie wagi, wymiarów, a przede wszystkim miejsca przeznaczenia przedmiotów w zamówieniu. Koszty wysyłki są wliczone w ostateczną cenę zamówienia w momencie zakupu.
 
 
3. zwroty
 
Zasady zwrotu można znaleźć na stronie Zasady zwrotu, łącze jest dostępne na dole strony.
 
 
4. warunki dostawy
 
Z reguły czas oczekiwania na realizację zamówień wysyłanych za granicę może wynosić do czterech dni. Jednak w wyjątkowych przypadkach okres ten może zostać przedłużony (do dwudziestu dni). Jest to bardzo zróżnicowane i zależy od wybranej metody wysyłki, a także od dostawcy związanego z artykułami zawartymi w złożonym zamówieniu.
 
 
5. termin wysyłki
 
Zamówienia są zazwyczaj realizowane w ciągu 1 do 2 dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia, dlatego na życzenie klienta adres dostawy można zmienić w ciągu 24 godzin.
 
Nasi pracownicy kontaktują się z magazynami, w których przechowywane są produkty, od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
 
W przypadku złożenia zamówienia na stronie nachlicht-universum.de maksymalny czas wysyłki wynosi 5 dni roboczych. Zamówienia są często wysyłane przed upływem 5 dni roboczych. Jednak w okresie wzmożonego ruchu dostawa może potrwać od 2 do 4 tygodni.
 
Należy pamiętać o różnicy między wysyłką a dostawą. Dzieje się tak dlatego, że doręczanie polega na przewożeniu przedmiotów i zapewnieniu, że zostaną one przekazane pod adres docelowy. Z kolei wysyłka to wysyłanie elementów z zamówienia.
 
Z tego powodu w wyjątkowych przypadkach czas dostawy może wynieść do 5 tygodni (2 dni robocze na realizację zamówienia, 5 dni roboczych na wysyłkę i 4 tygodnie na dostawę).
 
Są to wyjątkowe całkowite czasy dostawy, ale nachlicht-universum.de pragnie Cię o tym poinformować, aby uniknąć wszelkich niedogodności. Jeśli jednak czas dostawy wynoszący 5 tygodni zostanie przekroczony, chcielibyśmy Cię zadowolić.
 
W tym celu oferujemy takie rozwiązania, jak zwrot zamówienia na nasz koszt lub stworzenie bonu upominkowego o wartości przekraczającej kwotę pierwotnego zamówienia. To się prawie nigdy nie zdarza, ale nachtlicht-universum.de powoli staje się ofiarą swojego sukcesu, dlatego wolimy przewidywać takie sytuacje i informować Cię o naszej polityce dotyczącej obsługi klienta.
 
Jeśli więc wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia została wysłana 5 tygodni temu lub później, należy odpowiedzieć na wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia lub wysłać do nas wiadomość e-mail na adres naklejki.wszechswiata@gmail.com.
 
Aby umożliwić jak najszybsze przetworzenie wiadomości e-mail, zalecamy zamieszczenie w niej następujących informacji:
 
– Numer zamówienia
 
– Adres e-mail użyty podczas składania zamówienia.
 
– Nazwisko
 
– Imię i nazwisko
 
– Treść zamówienia (nawet w przybliżeniu)
 
– Data złożenia zamówienia
 
W przypadku wysłania wiadomości e-mail na adres https://naklejki-wszechswiat.pl/ zalecamy również umieszczenie w temacie wiadomości „Czas dostawy – numer zamówienia”.
Przykład: „Czas dostawy – 125698”.
Zespół zajmujący się obsługą klienta na stronie https://naklejki-wszechswiat.pl/ odpowie na Twoją wiadomość e-mail w ciągu 24 godzin roboczych, aby zająć się Twoją sytuacją.
 

6. zmiana adresu dostawy

W przypadku próśb o zmianę adresu dostawy, możemy go zmienić w dowolnym momencie przed wysłaniem zamówienia.
 

7. wysyłka na adres skrytki pocztowej

https://naklejki-wszechswiat.pl/ wysyła przesyłki na adresy skrytek pocztowych wyłącznie za pośrednictwem poczty. Obecnie nie oferujemy usług kurierskich do tych lokalizacji.
 

8. wysyłka na adresy wojskowe

Na adresy wojskowe możemy wysyłać przesyłki za pośrednictwem USPS. Nie jesteśmy jednak w stanie zaoferować tej usługi za pośrednictwem firm kurierskich.
 

9. artykuły niedostępne w magazynie

Jeśli dany produkt zostanie wyprzedany, skontaktujemy się z Tobą, aby dowiedzieć się, czy wolisz poczekać na uzupełnienie zapasów, czy też wolisz otrzymać voucher. Wartość tego bonu będzie wyższa niż kwota pierwotnego zamówienia.
 

10. przekroczenie czasu dostawy

Jeśli czas dostawy przekroczył wyznaczony termin, prosimy o kontakt na adres e-mail naklejki.wszechswiata@gmail.com, abyśmy mogli zająć się Twoim problemem.
 

11. powiadomienia o śledzeniu

Po wysłaniu przesyłki użytkownik otrzyma łącze umożliwiające śledzenie statusu przesyłki na podstawie najnowszych aktualizacji udostępnianych przez firmę kurierską.
 
 
12. paczki uszkodzone podczas transportu

Jeśli zauważysz, że przesyłka została uszkodzona podczas transportu, w miarę możliwości odmów jej przyjęcia i skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Jeśli przesyłka została doręczona bez Twojej obecności, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem naklejki.wszechswiata@gmail.com.
 

13. podatek od sprzedaży

Podatek od sprzedaży został już doliczony do ceny towarów wyświetlanej na stronie Naklejki Wszechświata® w momencie składania zamówienia.
 

14. cła i podatki związane z przywozem

Przesyłki międzynarodowe mogą być obciążone cłem i podatkami importowymi w momencie dotarcia do kraju przeznaczenia. Opłaty te różnią się w zależności od kraju, dlatego https://naklejki-wszechswiat.pl/ zachęca do zapoznania się z nimi przed złożeniem zamówienia. W przypadku odmowy zapłacenia cła i podatków po przybyciu do kraju przeznaczenia, towary zostaną zwrócone do https://naklejki-wszechswiat.pl/ na koszt klienta, a klient otrzyma zwrot wartości opłaconych towarów pomniejszony o koszt przesyłki zwrotnej. Koszt oryginalnej przesyłki nie podlega zwrotowi.
 

15. anulowanie

Jeśli zmienisz zdanie przed otrzymaniem zamówienia, możemy przyjąć anulowanie zamówienia w dowolnym momencie przed jego wysłaniem. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, zapoznaj się z naszymi zasadami dotyczącymi zwrotu pieniędzy, które znajdują się na dole strony.
 

16 Ubezpieczenie

Paczki są ubezpieczone od uszkodzenia i utraty do wartości określonej przez przewoźnika. Uznaje się, że utrata nastąpiła, gdy poczta potwierdzi utratę przesyłki. Przesyłka potwierdzona przez pocztę jest uznawana za ważną. Niestety na stronie https://naklejki-wszechswiat.pl/ odnotowano zbyt dużą liczbę przypadków, w których nieuczciwi klienci informowali, że nie otrzymali przesyłki, abyśmy mogli polegać wyłącznie na oświadczeniach klientów. Niemniej jednak https://naklejki-wszechswiat.pl/ dołoży wszelkich starań, aby usatysfakcjonować klienta, zwracając mu produkty z zamówienia na własny koszt lub oferując bon o wartości przekraczającej kwotę pierwotnego zamówienia.
 
 
17. procedura dotycząca paczek uszkodzonych w transporcie.

Zwrotu pieniędzy lub wymiany dokonamy zgodnie z Zasadami dotyczącymi zwrotów i refundacji, do których link znajduje się na dole strony.
 
 
18. Procedura dotycząca przesyłek zagubionych w transporcie.

W przypadku, gdy poczta potwierdzi zaginięcie przesyłki, https://naklejki-wszechswiat.pl/ dołoży wszelkich starań, aby usatysfakcjonować klienta, zwracając mu na własny koszt produkty z zamówienia lub oferując bon upominkowy o wartości przekraczającej kwotę pierwotnego zamówienia.
 
 
19 Obsługa klienta

Pytania dotyczące obsługi klienta należy kierować na adres naklejki.wszechswiata@gmail.com.

Bezpłatna wysyłka na cały świat

Wszystkie dostawy są bezpłatne

Łatwe zwroty w ciągu 30 dni

30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy

100% bezpieczna płatność

PayPal / MasterCard / Visa